سامانه مدیریت اسناد ( سبا ) بر روی تمام پایگاه ها فعال شد.
برای مدیریت الکترونیک مقالات ، پایان نامه ها، پروژه ها و سایر اسناد


خدمات سرقت ادبی یکتاوب  خدمات DOI کراس رف

به اطلاع می رساند با توجه به تغییر سامانه رتبه بندی نشریات در آینده، به روز رسانی اطلاعات آن از 97/12/1 انجام نشده است.


علوم اجتماعی، جلد ۵، شماره ۲، صفحات ۰-۰

عنوان فارسی رضایت کارکنان از عملکرد روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی در شهر مشهد در سال۱۳۸۶
چکیده فارسی مقاله مقاله حاضربه بررسی میزان رضایت کارکنان از عملکرد روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی در شهر مشهد وعوامل مؤثّر برآن می پردازد. روش تحقیق پیمایشی و داده ها از طریق پرسش‌نامه استاندارد به دست آمد. جامعه آماری 955 نفر کارمند در ادارات شرکت گاز استان خراسان رضوی در مشهد و حجم نمونه 375 نفر از کارکنان بودکه به طریق نمونه گیری طبقه ای متناسب وتصاد فی انتخاب شدند. نتایج نشان می دهد: میزان رضایت کارکنان شرکت گاز استان خراسان رضوی از عملکرد روابط عمومی این شرکت پایین‌تر از حدّ متوسط است. میزان رضایت از عملکرد با متغیرهای تجربه سازمانی ، رضایت سیاسی ، احساس عدالت سازمانی و پاداش سازمانی رابطه معنادار مثبت وبا منزلت سازمانی رابطه معناداری ندارد . تحلیل های رگرسیون چند گانه و نتایج حاصل از تحلیل مسیر نشان داد که احساس عدالت سازمانی و تجربه سازمانی مهم‌ترین و تعیین کننده ترین عوامل تأثیرگذارمستقیم و مثبت بر میزان رضایت از عملکرد روابط عمومی محسوب می شونددرحالی که سایر عوامل رضایت سیاسی، پاداش سازمانی و منزلت سازمانی تأثیر غیر مستقیم بر رضایت از عملکرددارند.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله جهانی‌شدن، سرمایه، شبکه‌های اجتماعی، شیوه زندگی، فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی،

عنوان انگلیسی Staff Satisfaction from the Performance of Public Relation Section in Gas Company in the city of Mashhad, Khorasan Razavi province
چکیده انگلیسی مقاله This article studies the staff satisfaction from the performance of public relation section and its factor affecting in Gas Company of the city of Mashhad in Khorasan Razavi province. The study has been conducted via survey method and data gathered through standard questionnaires. 375 people of total 955 staffs in the company were selected as sample size using proportionate stratified random sampling strategy. Results indicate that satisfaction rate was less than the average point and was correlated to the variables of years of experience, political satisfaction, equity feeling, and rewards but a significant correlation to organizational status was not seen. Regression and path analysis show that equity feeling and years of experience had direct effects and rewards, political satisfaction and organizational status had indirect effects on the dependent variable (satisfaction rate).
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله دکتر حسین بهروان |


رقیه سعیدی |



نشانی اینترنتی https://social.um.ac.ir/article_38957_6ff1307cc8fdc2ba4363da7b8678472b.pdf
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات