|
تعلیم و تربیت استثنائی، جلد ۴، شماره ۱۰۴، صفحات ۰-۰
|
|
|
عنوان فارسی |
روش های ارتباطی ناشنوایان (۴۷تا ۵۱-۵-۱۰۴-۱۳۸۹) |
|
چکیده فارسی مقاله |
وقتی توان بخشی کودک ناشنوا آغاز می شود، شنوایی شناس باید در نظر بگیرد چه روش توان بخشی برای کودک دنبال خواهد شد. اختلاف نظر درباره ی مناسب ترین روش برای هر کودک موجب شده تصمیم گیری درباره ی فلسفه ی روش های ارتباطی روند ساده ای نباشد. شنوایی شناس باید بداند هنگام این تصمیم گیری ممکن است والدین هنوز هم درگیر روند سوگ و در حال تجربه ی واکنش های هیجانی به کم شنوایی فرزندشان باشند. بنابراین، شنوایی شناس باید مطمئن شود والدین از گزینه های موجود روش شناسی توان بخشی به خوبی آگاهند و می توانند به روند تصمیم گیری کمک کنند. |
|
کلیدواژههای فارسی مقاله |
|
|
عنوان انگلیسی |
Not Available40 |
|
چکیده انگلیسی مقاله |
Not Available |
|
کلیدواژههای انگلیسی مقاله |
Not Available |
|
نویسندگان مقاله |
امیرعباس ابراهیمی | . .
|
|
نشانی اینترنتی |
http://exceptionaleducation.ir/browse.php?a_code=A-10-1570-73&slc_lang=fa&sid=1 |
فایل مقاله |
دریافت فایل مقاله |
کد مقاله (doi) |
|
زبان مقاله منتشر شده |
fa |
موضوعات مقاله منتشر شده |
آسیب دیده شنوایی |
نوع مقاله منتشر شده |
مروری |
|
|
برگشت به:
صفحه اول پایگاه |
نسخه مرتبط |
نشریه مرتبط |
فهرست نشریات
|