این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 14 آذر 1404
بیماری های پستان
، جلد ۱، شماره ۴، صفحات ۴۵-۵۱
عنوان فارسی
رضایتمندی بیماران: یک مطالعه توصیفی در کلینیک مراقبت های پستان در ایران
چکیده فارسی مقاله
چکیدهبه منظور بررسی میزان رضایتمندی بانوان مراجعه کننده به کلینیک بیمار یهای پستان جهاد دانشگاهی، یک مطالعه توصیفی طراحیشد و جهت بررسی رضایتمندی بیماران پرسشنامه اختصاصی طراحی شده، در بین تمامی مراجعین کلینیک توزیع شد و از آنان خواستهشد که آن را تکمیل نمایندسال بود. پرسشنامه حاوی آیتم های رضایتمندی از مراقبت های کلینیکی، سیستماتیک، محیط فیزیکی، مهارت های. (SD =11/6) 40/ ارتباطی پرسنل و رضایتمندی کلی بود. در کل 625 زن در این مطالعه شرکت کردند. متوسط سنی آنان 9اغلب آنان متأهل بسیار راضی یا راضی بودندکلینیک و رضایتمندی به تفکیک از محیط فیزیکی، ارتباط با پرسنل و مراقبت های کلینیکی توافق معن یداری وجود داشت( 81 %) و خانه دار ( 69 %) بودند. تعداد زیادی از آنان از محیط فیزیکی، ارتباط پرسنل و مراقبت های کلینیکی دریافتی. 82 % از پاسخ دهندگان بطور کلی از کلینیک خیلی راضی یا راضی بودند. بین رضایتمندی کلی بیماران از. بین(Kappa =0/20 ،P<0/ و مشاوره با پزشک ( 0001 (Kappa =0/21 ،P<0/ رضایتمندی کلی بیماران و رضایت از اتاق معاینه ( 0001توافق معنی داری به چشم می خوردنشان می دهد که محیط فیزیکی و روش مشاوره پزشکان در رضایتمندی کلی بیماران مؤثر هستند. هیچ یک از عوامل جمعیتی رابطه معنی داری با رضایتمندی کلی نداشتند. یافته های این مطالعه.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
اکرم السادات سجادیان | akram sadat
احمد کاویانی |
مسعود یونسیان |
علی منتظری |
نشانی اینترنتی
http://www.ijbd.ir/browse.php?a_code=A-10-4-11&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
بیماریهای پستان
نوع مقاله منتشر شده
پژوهشی
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات