کتابداری و اطلاع رسانی، جلد ۷، شماره ۳ (پیاپی ۲۷)، صفحات ۸۳-۹۴

عنوان فارسی بررسی و مقایسه پژوهشهای مربوط به واژگان نوشتاری، گفتاری یا خوانداری کودکان دبستانی ایران از ابتدا تاکنون
چکیده فارسی مقاله بررسی حاضر به منظور مقایسه بین پژوهش‌های انجام شده در حوزه واژگان کودکان (اعم از نوشتاری، گفتاری یا خوانداری) انجام شده است. در این بررسی میزان تفاوت‌ها و شباهت‌های پژوهش‌های فوق از نظر عملکرد پژوهشگران و معیارهای اعمال‌شده توسط آنان در زمینه نوع واژگان (نوشتاری، خوانداری یا گفتاری)، جامعه آماری، تعیین حدود واژه، و... نشان داده شده و در پایان نیز پیشنهادهایی برای هماهنگ‌کردن پژوهش‌های آتی و توسعه پژوهش‌های مشابه ارائه شده است.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله نادیا فکری |
فارغ التحصیل دوره کارشناسی ارشدکتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه شهید چمران اهواز


نشانی اینترنتی http://lis.aqr-libjournal.ir/article_47288_3bd352baf5bd0fa90a9ad3fb0522a285.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1524/article-1524-601870.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات