پژوهش های مدیریت منابع انسانی، جلد ۹، شماره ۳، صفحات ۱۲۶-۱۵۰

عنوان فارسی طراحی مدل برند سازی کارفرما در سازمان های عمومی غیر دولتی
چکیده فارسی مقاله هدف از تحقیق حاضر طراحی مدل برند سازی کارفرما در سازمان های عمومی غیر دولتی می باشد. این پژوهش از دید روش از انواع پژوهش های ترکیبی (کیفی و کمی) از منظر هدف کاربردی و به لحاظ شیوه گردآوری اطلاعات پیمایشی می باشد. نتایج به دست آمده از فار کیفی پژوهش به طراحی مدل مفهومی پیشنهادی برندینگ کارفرما در سازمان تامین اجتماعی منجر گردید و در فاز کمی اعتبارسنجی این مدل توسط خبرگان و گروه مرجع صورت گرفت. یافته های نهایی تحقیق با استفاده از روش مدل یابی معادلات ساختاری با کمک از نرم افزارPLS نشان داد که تمامی ابعاد عوامل زمینه ساز داخلی برندینگ کارفرما، عامل زمینه ساز خارجی برندینگ کارفرما و همچنین سازه های شناسایی شده در رابطه با پیامد های داخلی و خارجی برندینگ کارفرما دارای معناداری بالاتر از 58/2 در سطح خطای 01/0 و با بار عاملی مناسب هستند که نشان از تایید مدل نهایی برندسازی کارفرما دارد.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Designing Employer branding model in non-governmental public organizations
چکیده انگلیسی مقاله The purpose of this research is to design an employer branding model in non-governmental public organizations. This research is from the perspective of the method from a variety of combined research (qualitative and quantitative) from the perspective of the applied objective and in terms of the method of collecting survey information. The results obtained from the qualitative research fairs led to the design of a proposed conceptual model of employer branding in the social security organization. In the quantitative phase, this model was validated by the experts and the reference group. The final findings of the research using the structural equation modeling technique with the help of PLS software showed that all Dimensions of the internal factors of the employer's branding, the external agent of the employer's branding, as well as the identified structures in relation to the internal and external consequences of branding The employer has a significance higher than 2.58 at an error level of 0.01 and with a factor load that indicates the endorsement of the final branding model of the employer.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله محمد حسین افضل آبادی | mohammad hossein
مدیریت، منابع انسانی، خوارزمی، تهران، ایران

عبدالرحیم نوه ابراهیم |
مدیریت، آموزشی، خوارزمی، تهران، و مدیر کل برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم

بیژن عبدالهی |
مدیریت، آموزشی،خوارزمی، تهران

حسین عباسیان |
مدیریت، آموزشی، خوارزمی، تهران


نشانی اینترنتی http://hrm.iranjournals.ir/article_29447_abf7fea9025be0a3815c904d81b0b3c4.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1424/article-1424-564651.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات