|
کتابداری و اطلاع رسانی، جلد ۷، شماره ۳ (پیاپی ۲۷)، صفحات ۸۳-۹۴
|
|
|
عنوان فارسی |
بررسی و مقایسه پژوهشهای مربوط به واژگان |
|
چکیده فارسی مقاله |
بررسی حاضر به منظور مقایسه بین پژوهشهای انجام شده در حوزه واژگان کودکان (اعم از نوشتاری، گفتاری یا خوانداری) انجام شده است. در این بررسی میزان تفاوتها و شباهتهای پژوهشهای فوق از نظر عملکرد پژوهشگران و معیارهای اعمالشده توسط آنان در زمینه نوع واژگان (نوشتاری، خوانداری یا گفتاری)، جامعه آماری، تعیین حدود واژه، و... نشان داده شده و در پایان نیز پیشنهادهایی برای هماهنگکردن پژوهشهای آتی و توسعه پژوهشهای مشابه ارائه شده است. |
|
کلیدواژههای فارسی مقاله |
|
|
عنوان انگلیسی |
|
|
چکیده انگلیسی مقاله |
|
|
کلیدواژههای انگلیسی مقاله |
|
|
نویسندگان مقاله |
نادیا فکری | فارغ التحصیل دوره کارشناسی ارشدکتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه شهید چمران اهواز سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه شهید چمران (Shahid chamran university)
|
|
نشانی اینترنتی |
http://lis.aqr-libjournal.ir/article_47288_3bd352baf5bd0fa90a9ad3fb0522a285.pdf |
فایل مقاله |
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1524/article-1524-518297.pdf |
کد مقاله (doi) |
|
زبان مقاله منتشر شده |
fa |
موضوعات مقاله منتشر شده |
|
نوع مقاله منتشر شده |
|
|
|
برگشت به:
صفحه اول پایگاه |
نسخه مرتبط |
نشریه مرتبط |
فهرست نشریات
|