|
Strides in Development of Medical Education، جلد ۷، شماره ۲، صفحات ۱۶۱-۱۶۳
|
|
|
عنوان فارسی |
بررسی مقایسه ای کارآیی روش طرح تدریس تیمی تغییر یافته و سخنرانی برای تدریس میکروب-شناسی |
|
چکیده فارسی مقاله |
|
|
کلیدواژههای فارسی مقاله |
|
|
عنوان انگلیسی |
Comparative evaluation of modified team member teaching method and lecture in microbiology course |
|
چکیده انگلیسی مقاله |
|
|
کلیدواژههای انگلیسی مقاله |
|
|
نویسندگان مقاله |
حسن حسین زادگان | hasan hosain zadegan دکترای میکروب شناسی، استادیار گروه میکروب شناسی، دانشکده پرستاری و مامایی مراغه، دانشگاه علوم پزشکی تبریز، ایران سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه علوم پزشکی تبریز (Tabriz university of medical sciences)
محمد جواد طراحی | mohammad javad tarrahi کارشناس ارشد آمار، مربی گروه آمار و اپیدمیولوژی، دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ایران سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه علوم پزشکی لرستان (Lorestan university of medical sciences)
سیمین اصغریان مرزآباد | simin asgharian marzabad کارشناس زیست شناسی، مرکز توسعه آموزش علوم پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ایران سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه علوم پزشکی لرستان (Lorestan university of medical sciences)
|
|
نشانی اینترنتی |
http://www.sdmej.ir/browse.php?a_code=A-10-1-105&slc_lang=fa&sid=fa |
فایل مقاله |
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است |
کد مقاله (doi) |
|
زبان مقاله منتشر شده |
fa |
موضوعات مقاله منتشر شده |
عمومی |
نوع مقاله منتشر شده |
نامه به سردبیر |
|
|
برگشت به:
صفحه اول پایگاه |
نسخه مرتبط |
نشریه مرتبط |
فهرست نشریات
|