Strides in Development of Medical Education، جلد ۷، شماره ۲، صفحات ۱۶۱-۱۶۳

عنوان فارسی بررسی مقایسه ای کارآیی روش طرح تدریس تیمی تغییر یافته و سخنرانی برای تدریس میکروب-شناسی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Comparative evaluation of modified team member teaching method and lecture in microbiology course
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله حسن حسین زادگان | hasan hosain zadegan
دکترای میکروب شناسی، استادیار گروه میکروب شناسی، دانشکده پرستاری و مامایی مراغه، دانشگاه علوم پزشکی تبریز، ایران
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه علوم پزشکی تبریز (Tabriz university of medical sciences)

محمد جواد طراحی | mohammad javad tarrahi
کارشناس ارشد آمار، مربی گروه آمار و اپیدمیولوژی، دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ایران
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه علوم پزشکی لرستان (Lorestan university of medical sciences)

سیمین اصغریان مرزآباد | simin asgharian marzabad
کارشناس زیست شناسی، مرکز توسعه آموزش علوم پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ایران
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه علوم پزشکی لرستان (Lorestan university of medical sciences)


نشانی اینترنتی http://www.sdmej.ir/browse.php?a_code=A-10-1-105&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده عمومی
نوع مقاله منتشر شده نامه به سردبیر
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات