چشم انداز مدیریت بازرگانی، جلد ۹، شماره ۴، صفحات ۰-۰

عنوان فارسی نقش گرایش به یادگیری بر نوآوری و عملکرد سازمانی
چکیده فارسی مقاله در حالی که پژوهش های متعددی به بررسی نقش یادگیری محوری بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط و شرکت های بزرگ پرداخته اند با این وجود ادبیات پژوهش با شواهد تجربی کمی در رابطه با برسی اثر یادگیری محوری بر نوآوری در شرکت های کوچک همراه می باشد. یافته های این پژوهش پس از بررسی 87 بنگاه کوچک خدماتی و تولیدی تهران ضمن تأیید نتایج پژوهش های گذشته، بینش جدیدی را در خصوص شناسایی تأثیر ابعاد یادگیری محوری بر نوآوری و به تبع آن بر عملکرد بنگاه های کوچک فراهم می آورد. همچنین با وجود تأیید برخی فرضیه ها، ضروری به نظر می رسد که نتایج باید در سایه محدودیت های موجود مورد توجه قرار گیرند، که البته این امر حوزه های مناسبی را جهت پژوهش های آتی فراهم خواهد آورد.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله یادگیری، نوآوری، عملکرد، سازمان،

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله علی رضا معطوفی | ali reza matoufi
دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات (Islamic azad university science and research branch)

کیهان تاجدینی | keyhan tajdini
دانشگاه ریتسومیکان ژاپن

حسنعلی آقاجانی | hasanali aghajani
دانشگاه مازندران
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه مازندران (Mazandaran university)

کیوان تاجدینی | keyvan tajdini
دانشگاه تربیت مدرس
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه تربیت مدرس (Tarbiat modares university)


نشانی اینترنتی http://scj.sbu.ac.ir/index.php/BusinessManagement/article/view/1454
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1509/article-1509-382006.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده علمی - پژوهشی
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات