این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 24 آبان 1404
مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
، جلد ۱۲، شماره ۱، صفحات ۱۵۱-۱۶۴
عنوان فارسی
شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقاء حمایتهای رسانه از برنامههای مدیریت استعداد کاراته در کشور
چکیده فارسی مقاله
هدف از این تحقیق شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقا حمایتهای رسانه از برنامههای مدیریت استعداد کاراته در کشور است. روش پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر رویکرد، کیفی است و از روش تحلیل تم (مضمون) استفاده شده است. برای انجام مصاحبه نیمه ساختاریافته، مشارکتکنندگان پژوهش شامل اساتید مدیریت ورزشی و رسانه ورزشی که در زمینه پژوهش حاضر، پژوهشهایی انجام داده بودند (حداقل دو مورد) و همچنین مدیران فدراسیون کاراته و هیئتهای استانی بودند (16 نفر). روش نمونهگیری بهصورت هدفمند انجام شد. برای تحلیل دادهها از روش مقایسه مداوم از طریق نرمافزار اطلس استفاده شد. نتایج تحلیل مضمون نشان داد که عوامل مالی، مدیریتی، زیرساختها، نگرشی، فرهنگی- اجتماعی، فنی ورزشی و فنی رسانه از ابعاد ارتقا حمایتهای رسانه از برنامههای مدیریت استعداد کاراته در کشور بود. با بهرهگیری از ظرفیت رسانهها در برنامههای مدیریت استعداد میتوان از ظرفیت آموزشی، انگیزشی و اطلاعرسانی آنها در جهت ارتقاء کیفیت برنامههای استعدادیابی استفاده کرد و زمینه بهبود این برنامهها را فراهم کرد.
کلیدواژههای فارسی مقاله
استعدادیابی،رسانه ورزشی،زیرساختهای کاراته،استعداد ورزشی،
عنوان انگلیسی
Identifying Factors Influencing Media Support for Karate Talent Management Programs in Iran
چکیده انگلیسی مقاله
purpose of this research is to identify factors influencing the promotion of media support for karate talent management programs in the country. The study is applied in terms of purpose and qualitative in approach, employing thematic analysis. Participants included sports management and sports media professors with at least two related research projects, as well as managers of the Karate Federation and provincial boards (16 individuals). Purposeful sampling was used. Data analysis was conducted through the continuous comparison method using Atlas software. The thematic analysis revealed that financial, managerial, infrastructural, attitudinal, cultural-social, sports technical, and media technical factors are key dimensions of the media support promotion model for karate talent management programs. Utilizing media capacity in talent management can leverage their educational, motivational, and informational strengths to enhance the quality of talent search programs and provide a foundation for their development.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
استعدادیابی,رسانه ورزشی,زیرساختهای کاراته,استعداد ورزشی
نویسندگان مقاله
آزاده عقیلی |
دانشجوی دکترای مدیریت ورزشی، واحد بروجرد، دانشگاه آزاد اسلامی، بروجرد، ایران
عزت اله شاه منصوری |
استادیار مدیریت ورزشی، واحد اراک، دانشگاه آزاد اسلامی، اراک، ایران
رضا صابونچی |
دانشیار مدیریت ورزشی، واحد بروجرد، دانشگاه آزاد اسلامی، بروجرد، ایران
نشانی اینترنتی
https://sportmedia.journals.pnu.ac.ir/article_12166_9c173534a2073124d8d3012a4a1c6f6f.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات