این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
سه شنبه 27 آبان 1404
سیاست گذاری اقتصادی
، جلد ۲، شماره ۳، صفحات ۱-۲۰
عنوان فارسی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Market Structure, Conduct and Performance Paradigm Reapplied in the Iranian Shoes and Leather Industries
چکیده انگلیسی مقاله
Industrial economics is mostly based on the market structure, conduct and performance paradigm. This paper applies the mentioned paradigm on the Iranian shoes and leather industries. To this end, a system of equations including market share, advertising and profitability for the Iranian shoes and leather firms is estimated using 3SLS method in (2007). The results indicate that advertising and profitability have positive effect on market share. The impact of market share and profitability on advertising is also positive and meaningful. In spite of the positive effect of advertising on profitability, market share impact on the profitability is negative. Findings also show the positive impact of export on market share but meaningless impact of capital stocks on advertising.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
محسن پورعبادالهان کویچ | pourebadollahan covich
استادیار گروه اقتصاد دانشگاه تبریز
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه تبریز (Tabriz university)
سعیده صمدزاد |
دانشجوی کارشناسی ارشد توسعه اقتصادی و برنامه ریزی دانشگاه تبریز
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه تبریز (Tabriz university)
الهام وفایی |
دانشجوی کارشناسی ارشد توسعه اقتصادی و برنامه ریزی دانشگاه تبریز
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه تبریز (Tabriz university)
نشانی اینترنتی
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
en
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات