این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
سه شنبه 18 شهریور 1404
تعلیم و تربیت استثنائی
، جلد ۵، شماره ۱۴۲، صفحات ۵-۷
عنوان فارسی
کاردرمانگران، عضو کلیدی در تیم آموزشی مدارس استثنایی
چکیده فارسی مقاله
کاردرمانگران در تیم آموزشی مدارس از نقش کلیدی برخوردارند. طیف وسیع خدمات آنها برای کودکان با مشکلات خاص، محدود به مداخلات در بدو تولد و ورود به مدرسه و تحصیل نمی گردد و تا حضور فعال در جامعه، احراز شغل و داشتن نقش خانوادگی ادامه مییابد(1). لذا مداخله ها در مدرسه به عنوان حلقه اتصال توانبخشی اولیه کودک به حضور موفق در جامعه بسیار حائز اهمیت است.
کلیدواژههای فارسی مقاله
کاردرمانی
عنوان انگلیسی
the key role of occupational therapy education team in school
چکیده انگلیسی مقاله
#
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
occupational therapy
نویسندگان مقاله
ملاحت اکبر فهیمی | malahat akbarfahimi
دانشگاه علوم توان بخشی
نشانی اینترنتی
http://exceptionaleducation.ir/browse.php?a_code=A-10-710-2&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/727/article-727-323160.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
کاردرمانی
نوع مقاله منتشر شده
کاربردی
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات