این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 14 آبان 1404
فصلنامه آموزش مهندسی ایران
، جلد ۱۴، شماره ۵۳، صفحات ۸۳-۱۱۷
عنوان فارسی
ارزیابی اثربخشی بیرونی برنامه درسی دوره مدیریت پروژه آموزشکده شرکت صنایع الکترونیک شیراز بر اساس مدل چشم شایستگی
چکیده فارسی مقاله
هدف کلی این تحقیق ارزیابی اثربخشی بیرونی برنامه درسی دوره مدیریت پروژه آموزشکده شرکت صنایع الکترونیک شیراز بر اساس مدل چشم شایستگی بوده است. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه دانشآموختگان رشته مدیریت پروژه آموزشکده شرکت صنایع الکترونیک شیراز است. ابزار تحقیق شامل پرسشنامه محقق ساخته بر اساس مدل چشم شایستگی بود که بین کلیه افراد جامعه توزیع شد. با استفاده از روشهای آمار توصیفی دادهها تحلیل شدند. نتایج نشان داد که: 1. دانش، مهارت و نگرش دانش آموختگان در بعد شایستگی فنی بالاتر از حد متوسط و پایینتر از حد مطلوب است. 2. دانش، مهارت و نگرش دانش آموختگان در بعد شایستگی رفتاری بالاتر از حد متوسط و پایینتر از حد مطلوب است. 3. دانش، مهارت و نگرش دانش آموختگان در بعد شایستگی زمینهای بالاتر از حد متوسط و پایینتر از حد مطلوب است.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
An evaluation of the external effectiveness of the project management curriculum in the College of Shiraz Electronic Industries, based on the eye of the competence model
چکیده انگلیسی مقاله
The aim of this study is to evaluate the external effectiveness of the project management curriculum in the College of Shiraz Electronic Industries, based on the eye of the competence model. Statistical population of this study was all graduated of project management courses in the College of Shiraz Electronic Industries. The instrument of this study was a researcher-made questionnaire. Questionnaires were distributed among statistical population and data were analyzed by descriptive statistics. The results indicated: 1) in technical competency, graduates’ knowledge, skill and attitude were higher than median level and were less than optimal level. 2) In behavioral competency, graduates’ knowledge, skill and attitude were higher than median level and were less than optimal level. 3) In contextual competency, graduates’ knowledge, skill and attitude were higher than median level and were less than optimal level.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
مهدی محمدی |
استادیار دانشگاه شیراز ، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه شیراز (Shiraz university)
رضا ناصری جهرمی | naseri jahromi
کارشناس ارشد مدیریت آموزشی دانشگاه شیراز
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه شیراز (Shiraz university)
هاجر معینی شهرکی | moeini shahraki
کارشناس ارشد مدیریت آموزشی شرکت صنایع الکترونیک
نشانی اینترنتی
http://ijee.ias.ac.ir/article_2302_2652e02e952373c453dfcd735e365d07.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/2115/article-2115-296836.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات