این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
پنجشنبه 27 شهریور 1404
مطالعات راهبردی ورزش و جوانان
، جلد ۲۲، شماره ۵۹، صفحات ۸۷-۱۰۶
عنوان فارسی
مطالعه ساختاری تفسیری تبلیغات الکترونیک در جهت توسعه کسب و کار در کارآفرینان جوان در شرایط پاندمی کرونا
چکیده فارسی مقاله
هدف این پژوهش، مطالعه ساختاری تفسیری تبلیغات الکترونیک در جهت توسعه کسبوکار در شرایط پاندمی کرونا بود. پژوهش حاضر به لحاظ هدف کاربردی و به لحاظ نحوه گردآوری دادهها از نوع پژوهشهای میدانی بود. روش انجام پژوهش، آمیخته کیفی (روش تحلیل تم) و کمی(مدلسازی) بود. جامعه آماری این پژوهش در هر دو بخش کیفی و کمی شامل خبرگان و کارشناسان فروشگاههای اینترنتی بود. با بهرهگیری از روش نمونهگیری هدفمند و تکنیک اشباع نظری، آگاهیدهندگان کلیدی شامل 15 نفر از خبرگان و کارشناسان فروشگاههای اینترنتی برای شناسایی چارچوب مدل تبلیغات الکترونیک در کسبوکار کارآفرینان جوان در شرایط کرونا انتخابشدهاند و با آنها مصاحبه نیمه ساختارمند) با گروههای کانونی( به عمل آمد و مؤلفهها و عوامل تبلیغات الکترونیک در کسبوکارهای نوظهور کارآفرینان جوان شناسایی شد. سپس الگوسازی ساختاری تفسیری نیز بهعنوان یکی از روشهای اجماعی مورد استفاده قرار گرفت. از نرمافزار MaxQDA نسخه Pro به منظور تحلیل مصاحبهها استفاده گردید. از نرمافزار SPSS به منظور توصیف ویژگیهای جمعیتشناختی و از نرمافزار MicMac برای طراحی مدل بهره گیری شد. نتایج پژوهش نشان داد که ویژگیهای فردی مخاطبان و زیرساختها در منطقه مستقل، ویژگیهای تبلیغ، کانالهای تبلیغ، شناخت و اعتبار برند و ایجاد ارزش به مشتری در منطقه وابسته و سرانه استفاده از نت در منطقه خودمختار قرار دارند. بنابراین چارچوب پیشنهادی تبلیغات الکترونیک در کسبوکار، درکی عمیق نسبت به عوامل مؤثر بر تبلیغات الکترونیک به دست میدهد و زمینه رشد و توسعه کسبوکار در شرایط پاندمی کرونا را ایجاد مینماید.
کلیدواژههای فارسی مقاله
مدلسازی، تبلیغات اینترنتی، کسبوکار، ساختاری تفسیری و کارآفرینی،
عنوان انگلیسی
Structural Interpretive Study of Electronic Advertising for Business Development in Young Entrepreneurs in Corona Pandemic Conditions
چکیده انگلیسی مقاله
The study is to achieve an interpretive structural design on electronic advertising in order to develop business in the corona pandemic. It was a field research in terms of applied purpose and in terms of data collection. Considering the main purpose, the research method was a mixture of qualitative (theme analysis method) and quantitative (modeling). The statistical population in both qualitative and quantitative sections, included experts and experts of online stores. Using purposive sampling method and theoretical saturation technique, key informants including 15 experts and experts of online stores selected to identify the framework of e-advertising model in the business of young entrepreneurs in Corona. Then Semi-structured interviews with focus groups were conducted to identify the components and factors of e-advertising in the emerging businesses of young entrepreneurs. Interpretive structural modeling was used as one of the consensus methods. For interview analysis, SPSS software was used to describe the demographic characteristics and MicMac software was used to design the model. Advertising features, advertising channels, brand recognition and credibility and value creation to the customer are in the dependent area and per capita use of the net in the autonomous region. So, electronic advertising can help to develop business in the corona pandemic.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
مدلسازی, تبلیغات اینترنتی, کسبوکار, ساختاری تفسیری و کارآفرینی
نویسندگان مقاله
مریم نظری منتظر |
دانشجوی دکترای مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی، دانشگاه علوم و تحقیقات کرمانشاه، کرمانشاه ، ایران
فرشید نمامیان |
استادیار مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، کرمانشاه، ایران
سید رضا حسنی |
استادیار مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، کرمانشاه ، ایران
نشانی اینترنتی
http://faslname.msy.gov.ir/article_600_415e6d0bfd8bfdd6a6e04ea64897efe3.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات