این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 4 مهر 1404
مدیریت فرهنگی
، جلد ۳، شماره ۴(پیاپی ۶ )، صفحات ۹۵-۱۰۶
عنوان فارسی
مقایسه سطح دانش، نگرش و مهارت دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلالاعات بهره مند از آموزش مجازی و سنتی در دانشگاه آزاد اسلامی
چکیده فارسی مقاله
پژوهش حاضر با هدف بررسی و مقایسه سطح دانش، نگرش و مهارت دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات بهره مند از آموزش مجازی و سنتی در دانشگاه آزاد اسلامی، انجام شده است. این پژوهش از لحاظ ماهیت و هدف از نوع تحقیق کاربردی و از لحاظ روش تحقیق، از نوع توصیفی- پیمایشی می باشد و جامعه آماری 101 نفری آن شامل 63 نفر دانشجوی نظام آموزش مجازی (درحال تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی) و 38 نفر دانشجوی نظام آموزش سنتی (در حال تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات) می باشند که به دلیل محدود بودن جامعه آماری عمل نمونه گیری انجام نشده 0/ است. به منظور گردآوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده است. ضریب پایایی پرسشنامه 91 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته های « من ویتنی » و t برآورد شده است. داده های آماری با استفاده از آزمون پژوهش نشان می دهد که بین سطح دانش، نگرش و مهارت دانشجویان بهره مند از آموزش مجازی و سنتی در دانشگاه آزاد اسلامی تفاوت معنی داری وجود ندارد.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Survey and comparison of knowledge, attitude and skill level of the Master students of information technology management using virtual and traditional education in Islamic Azad University
چکیده انگلیسی مقاله
The objective of all educational system in different level is deployment ofchange in knowledge, attitude and skill of the students. The present study addressedthe survey and comparison of knowledge, attitude and skill level of the masterstudents of information technology management using virtual and traditionaleducation in Islamic Azad University. The population for the study included 101members. Sampling is according to population. For gathering data a researcher-madequestionnaire was used. Reliability coefficient of the questionnaire was 0.91.Statistical data was analyzed by t-test and man-Whitney test. The results show thatthere is no significant difference between the knowledge, attitude and skill level of thestudents using virtual and traditional education in Islamic Azad University.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
جواد مقدسی |
نویسنده و مسئول مکاتبات
دکتر رضا نوروز زاده |
ندارد
نشانی اینترنتی
http://jcm.srbiau.ac.ir/article_3597_754.html
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1744/article-1744-267911.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات