|
پژوهشنامه بازرگانی، جلد ۱۷، شماره ۶۵، صفحات ۱۱۵-۱۳۶
|
|
|
عنوان فارسی |
تاثیر بازارگرایی و گرایش کارآفرینانه بر نوآوری در کسب و کارهای کوچک و متوسط |
|
چکیده فارسی مقاله |
|
|
کلیدواژههای فارسی مقاله |
|
|
عنوان انگلیسی |
Investigating the Impact of Market Orientation and Entrepreneurial Orientation on Innovation in SMEs |
|
چکیده انگلیسی مقاله |
|
|
کلیدواژههای انگلیسی مقاله |
|
|
نویسندگان مقاله |
|
|
نشانی اینترنتی |
http://pajooheshnameh.itsr.ir/article_6628_c06e76417271ae2c92fb53156d29298e.pdf |
فایل مقاله |
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1469/article-1469-250018.pdf |
کد مقاله (doi) |
|
زبان مقاله منتشر شده |
fa |
موضوعات مقاله منتشر شده |
|
نوع مقاله منتشر شده |
|
|
|
برگشت به:
صفحه اول پایگاه |
نسخه مرتبط |
نشریه مرتبط |
فهرست نشریات
|