پژوهشنامه بازرگانی، جلد ۱۷، شماره ۶۵، صفحات ۱۱۵-۱۳۶

عنوان فارسی تاثیر بازارگرایی و گرایش کارآفرینانه بر نوآوری در کسب و کارهای کوچک و متوسط
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Investigating the Impact of Market Orientation and Entrepreneurial Orientation on Innovation in SMEs
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله

نشانی اینترنتی http://pajooheshnameh.itsr.ir/article_6628_c06e76417271ae2c92fb53156d29298e.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1469/article-1469-250018.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات