این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 14 آذر 1404
نامه آموزش عالی
، جلد ۴، شماره ۱۴، صفحات ۷۱-۸۷
عنوان فارسی
یادگیری تلفیقی: رویکردی جدید در نظام آموزشی
چکیده فارسی مقاله
یادگیری در چند سال گذشته کانون توجه محققان تعلیم و تربیت بوده است و پژوهشهای زیادی در مورد آن به انجام رسیده که منجر به شکلگیری شیوههای متنوعی از یادگیری شده است؛ یادگیری تلفیقی یکی از این موارد است. هدف از مقاله حاضر، بررسی ابعاد، اصول و مزایای یادگیری تلفیقی به عنوان رویکردی جدید در نظام آموزشی است. این مقاله، در چهار بخش تنظیم شده است: در بخش نخست آن، مفهوم یادگیری تلفیقی، انواع، اهداف، اصول و مواد آن مورد بحث و بررسی قرار گرفتهاست؛ در بخش دوم، الگو و سناریو پیشنهادی برای یادگیری تلفیقی ارائه گردیده است، در بخش سوم، مزایا و معایب و نکات کاربردی این نوع یادگیری تشریح شدهاست و در بخش چهارم نتیجه تحقیقات انجام گرفته در مورد یادگیری تلفیقی ارائه شدهاست.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Blended Learning: A New Approach in Educational System
چکیده انگلیسی مقاله
The purpose of this article is to investigate the dimensions, bases and merits of blended learning as a new approach for learning. At first, we have reviewed the concept of blended learning and its types, objectives, concepts and materials. Then, we have proposed a pattern and scenario for blended learning. After that, merits and demerits and applicable tips of blended learning are explained and at the end, the results of the previous investigations surrounding blended learning have been introduced
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
اسماعیل زارعی زوارکی | zaraii zavaraki
استادیار دانشگاه علامه طباطبایی
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه علامه طباطبایی (Allameh tabatabaii university)
احسان طوفانی نژاد |
کارشناس ارشد رشته تکنولوژی آموزشی
نشانی اینترنتی
http://journal.sanjesh.org/article_15192_5a7d6843874e1c1089c92db037067577.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1278/article-1278-231411.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات