این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
Bulletin of Emergency and Trauma، جلد ۸، شماره ۱، صفحات ۱-۳

عنوان فارسی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Utilizing Novel Assessment and Instructional Methodologies of Trauma for Residents; A Case of Blended Learning in Shiraz Medical School
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله education, Trauma, Blended Learning, E-Learning, Assessment

نویسندگان مقاله Shahram Paydar |
Trauma Research Center, Shahid Rajaee (Emtiaz) Trauma Hospital, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran

Hossein Akbarialiabad |
Student Research Committee, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran


نشانی اینترنتی http://beat.sums.ac.ir/article_46345_15366c3d584aae9f414fbeaef8e2b368.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/271/article-271-2305286.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده en
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات