این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 13 مهر 1404
Bulletin of Emergency and Trauma
، جلد ۸، شماره ۱، صفحات ۱-۳
عنوان فارسی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Utilizing Novel Assessment and Instructional Methodologies of Trauma for Residents; A Case of Blended Learning in Shiraz Medical School
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
education, Trauma, Blended Learning, E-Learning, Assessment
نویسندگان مقاله
Shahram Paydar |
Trauma Research Center, Shahid Rajaee (Emtiaz) Trauma Hospital, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran
Hossein Akbarialiabad |
Student Research Committee, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran
نشانی اینترنتی
http://beat.sums.ac.ir/article_46345_15366c3d584aae9f414fbeaef8e2b368.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/271/article-271-2305286.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
en
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات