این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
مدیریت فرهنگ سازمانی، جلد ۴، شماره ۳، صفحات ۰-۰

عنوان فارسی نوآوری تدریجی در مقابل نوآوری رادیکال
چکیده فارسی مقاله «نوآوری»، به معنای خلق چیزهای جدید و سودمند، یکی از مهم‌ترین مفاهیم در حوزه کارآفرینی و مدیریت استراتژیک است که بقای شرکت‌ها را در جهان متغیر امروز تضمین می‌کند. شومپیتر یکی از اقتصاددانان برجسته مکتب اتریش و یکی از قدیمی ترین نظریه پردازان در حوزه کارآفرینی، اظهار می‌کند که نوآوری، فرآیند کارآفرینی و موتور توسعه اقتصادی است. مطالعات فراوانی که در این حوزه انجام شده است، نوآوری را به شقوقی متفاوت تقسیم نموده، که مهم‌ترین دسته بندی آن، تقسیم نوآوری به نوآوری‌های تدریجی (برنامه ریزی شده) و رادیکال می‌باشد. در این مختصر ما در پی تعریف، تشریح و پیشینه این تقسیم بندی از نوآوری بوده و به بررسی تاثیر انواع نوآوری از این چشم انداز بر حوزه مدیریت نوآوری و شبکه‌های ارتباطی خواهیم پرداخت.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Gradual innovation versus radical innovation
چکیده انگلیسی مقاله Innovation in new definition means creating something which brings more value or a series of chain value. In strategic studies, Innovation is an angle and in fast changing of business Environment the entrepreneurial firms and ventures need fast growth through different types of Innovations. The different studies regarding Innovation showed That Innovation process is divided into two different types which is called as "Radical and Incremental Innovation". In this article I had discussed about trends of both types on growth process of Entrepreneurial ventures process of Entrepreneurial ventures assets of effectiveness of each types
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله کامبیز طالبی |



نشانی اینترنتی http://jomc.ut.ac.ir/article_19346_88db620b5a3a5be259de90a6957be7e2.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1084/article-1084-210182.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات