این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
اکتشاف و تولید نفت و گاز، جلد ۱۳۹۸، شماره ۱۷۰، صفحات ۷۲-۸۰

عنوان فارسی طراحی الگوی بازاریابی و فروش نفت‌خام ایران
چکیده فارسی مقاله پژوهش حاضر با هدف طراحی و تبیین مدل بازاریابی و فروش نفت‌خام ایران انجام شده است. بر همین اساس، مفهوم سازی بازاریابی و فروش نفت‌خام ایران، تعیین عوامل تأثیرگذار و راهکارهای عملیاتی برای بهبود بازاریابی و فروش نفت‌خام ایران مد نظر بوده است. روش استفاده شده در این پژوهش با توجه به ماهیت اکتشافی پژوهش، نظریه داده بنیاد است. نمونه گیری استفاده شده در این مطالعه، نمونه گیری نظری است. مبنای اصلی جمع آوری اطلاعات، انجام مصاحبه‌های عمیق با مدیران و کارشناسان ارشد حوزه بازاریابی و فروش نفت‌خام کشور تا دستیابی به اشباع نظری بوده است. در مجموع 12 مصاحبه انجام شد. پس از جمع آوری اطلاعات، کدهای مربوط به مصاحبه‌های مکتبوب تجزیه و تحلیل شدند. یافته‌های پژوهش که پس از انجام مراحل سه گانه کدگذای باز، محوری و انتخابی مدل نهایی پژوهش به‌دست آمده است، نشان می‌دهد که مدل نهایی از 6 مقوله کلی (علی، زمینه‌ای، مداخله‌گر، پدیده محوری، راهبردها و پیامدها)، 16 مقوله فرعی و 111 مفهوم اصلی تشکیل شده است.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله بازاریابی، فروش، نفت‌خام، تئوری داده بنیاد، ایران

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله علیرضا جنت آبادی |


اصغر مشبکی اصفهانی |


حمیدرضا سعیدنیا |


حسین وظیفه دوست |



نشانی اینترنتی http://ekteshaf.nioc.ir/browse.php?a_code=A-10-138-2157&slc_lang=fa&sid=1
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/631/article-631-2091066.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده مخزن
نوع مقاله منتشر شده کاربردی
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات