این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
پنجشنبه 20 شهریور 1404
مطالعات تاریخ انتظامی
، جلد ۱۳۸۵، شماره ۹، صفحات ۲۷-۴۴
عنوان فارسی
مسیر موفقیت با شش سیگما
چکیده فارسی مقاله
بهبود کیفیت و استفاده حداکثری از منابع و امکانات همواره مورد توجه و نظر صاحبنظران صنایع و ارائه کنندگان خدمت بوده و خواهد بود. چه بسا با کاهش میزان تولید یا خدمت خارج از حدود استاندارد می توان از هدر رفت انرژی سازمان و نیز نزول سطح رضایتمندی ارباب رجوع که سرمایه های بیرونی سازمان هستند، جلوگیری نمود. روش بهبود کیفیت شش سیگما که امروزه با اقبال خوبی از سوی مدیران روبرو شده است یک شیوه تحولی در مدیریت است که باعث ارتقاء و بهبود کیفیت می شود و از رخداد اشتباهات، قبل از وقوع پیشگیری می کند. مقاله حاضر ضمن مروری بر تاریخچه پیدایش و شکل گیری روش شش سیگما، مروری بر مفاهیم و تعاریف مختلف این روش دارد. همچنین ساختار و اعضاء تشکیل دهنده تیم اجرایی بررسی شده است. شاخص عملکرد سیگمایی که از معیارهای سنجش حین اجراست به همراه مثالی با کاربرد در ناجا در انتهای مقاله آمده است.
کلیدواژههای فارسی مقاله
مدیریت جامع کیفیت، شش سیگما، سطح عملکرد سیگمایی،
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
سید امیر رضا نجات |
نشانی اینترنتی
http://pod1.jrl.police.ir/article_9486_be3705bb2273c6fd4642d5fcb1bb4e23.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات