این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 28 شهریور 1404
مطالعات تاریخ انتظامی
، جلد ۱۳۹۱، شماره ۴۳، صفحات ۶۵-۸۱
عنوان فارسی
بررسی تأثیر مدیریت دانش مشتری بر مدیریت ارتباط با مشتری
چکیده فارسی مقاله
با شتاب تغییرات و ورود رقبای جدید، سازمانها و شرکتها برای ماندن در عرصه رقابت باید از توانایی لازم برای برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان برخوردار باشند. از طرف دیگر، بدون شناخت درست مشتریان و مدیریت صحیح دانش مشتری، حصول چنین هدفی امکانپذیر نخواهد بود. در سالهای اخیر، سازمانها و شرکتها بهخوبی به این نکته پی بردهاند که، به جای اندوختن دادهها در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، باید از مدیریت دانشی استفاده کنند که به سازماندهی اطلاعات مشتریان میپردازد. بنابراین، مدیریت دانش مشتری میتواند به سازمان برای بهبود سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یاری برساند. بر این اساس، هدف این مقاله بررسی تأثیر مدیریت دانش مشتری بر مدیریت ارتباط با مشتری است. بر اساس نتایج بهدستآمده در این مقاله، مدیریت دانش مشتری قادر به ارائه اطلاعات درست و بهنگام مرتبط با مشتریان به سازمان است که این امر خودْ امکان برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان را برای سازمانها فراهم میکند.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
با شتاب تغییرات و ورود رقبای جدید، سازمانها و شرکتها برای ماندن در عرصة رقابت باید از توانایی لازم برای برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان برخوردار باشند. از طرف دیگر، بدون شناخت درست مشتریان و مدیریت صحیح دانش مشتری، حصول چنین هدفی امکانپذیر نخواهد بود. در سالهای اخیر، سازمانها و شرکتها بهخوبی به این نکته پی بردهاند که، به جای اندوختن دادهها در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، باید از مدیریت دانشی استفاده کنند که به سازماندهی اطلاعات مشتریان میپردازد. بنابراین، مدیریت دانش مشتری میتواند به سازمان برای بهبود سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یاری برساند. بر این اساس، هدف این مقاله بررسی تأثیر مدیریت دانش مشتری بر مدیریت ارتباط با مشتری است. بر اساس نتایج بهدستآمده در این مقاله، مدیریت دانش مشتری قادر به ارائة اطلاعات درست و بهنگام مرتبط با مشتریان به سازمان است که این امر خودْ امکان برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان را برای سازمانها فراهم میکند.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
رمضان غلامی اواتی |
سید یاسر ابراهیمیان جلودار |
نشانی اینترنتی
http://pod1.jrl.police.ir/article_9246_8303721bd6c4a71223990d407be45bd2.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات