این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
مدیریت بازاریابی، جلد ۱، شماره ۱، صفحات ۸۳-۹۸

عنوان فارسی صدور خدمات فنی و مهندسی ایران "بررسی مشکلات و ارائه پیشنهادات"
چکیده فارسی مقاله با توجه به تحقیق انجام شده در رابطه با صادرات خدمات فنی و مهندسی و با در نظر گرفتن مشکلات موجود در این بخش، 4 گروه تاثیرگذار بر فعالیت های اصلی با زیر گروه های خاص خود شامل: "فعالیت بانک ها ": نحوه تامین مالی، ارائه تسهیلات ارزی، شرایط صدور ضمانت نامه های ارزی، نحوه ایجاد ارتباطات بانکی، پوشش های بیمه ای،" توانمندی شرکتها ": ماشین آلات و تجهیزات، توان تخصصی نیروی انسانی، حضور شرکت های مشاوره ای ایرانی در کشورهای هدف، فنون بازاریابی مورد استفاده توسط صادرکنندگان ایرانی،"محیط اقتصادری ارزی" : نوسانات نرخ ارز، نرخ تورم داخلی،" فعالیت دولت ":حمایت های سیاسی دولت، سرعت کار و همکاری سازمان های مرتبط، پایداری مقررات و دستورالعمل های دولت، جوایز صادراتی. شناسایی و هر کدام از این زیر گروه ها با توجه به آزمون هایی که بر روی آنها انجام شده است میزان تاثیرگذاری و اولویت هر یک از آنها به ترتیب مشخص گردیده است.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی “Iran Export Engineering &Technical Services” (Identifying Barriers & Offering Suggestions)
چکیده انگلیسی مقاله According to the performed research in the field of engineering & technical services export in Iran .And with consideration of existing problems in this section, 4 effective categories has been identified in main activities with their relevant sub-categories including: Bank activities; Financing methods; Presenting exchange facilities; Exchange bank guarantee issuing conditions; Establishing international bank relationships; Insurance coverage, Companies capabilities, Machineries & equipments conditions, specialized humans resources abilities; attendance of Iranian consultant companies in target countries; Marketing techniques & approaches used by Iranian exporters; Economic environment (exchange); Exchange rate fluctuation, Internal inflation rate, Government activities; political supports by Government; Cooperation & expediting the administrative affairs by relevant organizations; Governmental rules & regulation stability; Export promotions & awards. And each subcategory has been specified on the basis of testing according to priority.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله حسین نزاکتی علیزاده |
استادیار، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکزی

فرید فرزام |
دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران


نشانی اینترنتی http://jomm.srbiau.ac.ir/article_2753_19e694bdf8e8fbe0411e99f642a6ff93.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1740/article-1740-1548487.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات