این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 2 مهر 1404
مهارت آموزی
، جلد ۱، شماره ۱۲، صفحات ۷-۲۰
عنوان فارسی
تحلیل نقش دورۀ بازارمحور" نماینده فروش مستقل"، بهعنوان کلید توسعۀ اشتغال پایدار
چکیده فارسی مقاله
یکی از چالشهای اصلی اقتصادی سال 1394 ایران، کاهش تولید ناخالص داخلی بهواسطۀ کاهش قیمت نفت و در نتیجه رکود فراگیر در کسب و کارها است. با این وجود، نیاز به تولید سالانۀ یک میلیون شغل در راستای کاهش نرخ بیکاری امری اجتنابناپذیر میباشد. اما شواهد حاکی از آن است که دولت حتی توانایی ایجاد 20 هزار شغل را به سبب پر شدن ظرفیتها و همچنین کاهش درآمد ندارد و این مهم باید توسط بخش خصوصی تحقق یابد. روش پژوهش توصیفی و هدف، ارائۀ راهحلی کاربردی برای توسعۀ اشتغال با برگزاری دورۀ مهارتی و شغلمحور نمایندۀ فروش مستقل برای استفاده از ظرفیتهای موجود با حداقل سرمایهگذاری بخش خصوصی و شناسایی فرصتها، تهدیدها، قوتها و ضعفهای آن با استفاده از روش تحلیلیSWOT میباشد. این راهکار که مهمترین راهبرد کسب و کارها، یعنی فروش را هدف قرار میدهد، ارتباطی تنگاتنگ با بازار دارد و میتواند با بالابردن مقدار و رشد فروش سبب تقویت و توسعۀ کسب و کارها و ایجاد ظرفیتهای جدید برای تولید ملی گشته و تولید ثروت و توزیع عادلانۀ آن راشکل دهد.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
The Analysis of a Market Oriented “Independent Sales Representative” Course as a Key Role in Developing Sustainable Employment
چکیده انگلیسی مقاله
One of the greatest economic challenges that Iran faces in 1394 is the Gross Domestic Product (GDP) decline due to Oil price fall which will lead to recession in businesses in general. In order to reduce unemployment rate, creating one million jobs on a yearly basis is necessary, but the evidence shows that the government is unable to create more than 20,000 jobs each year, because of its filled capacity and the reduction in its revenue, and this should be carried out by the private sector. The research method is descriptive and its main purpose is to introduce a practical solution for employment development through running "Independent Sales Representative" course, based on available capacities, minimum investment of the private sector and identifying strength and weak points, as well as considering opportunities and threats by using SWOT analysis method. This solution which aims the most important element of business strategy, sale, has a close relation with the market and could enhance and develop current business situation as well as creating new capacities for GDP growth by increasing sales amounts and its growth. It also could create wealth and help to distribute it fairly.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
علیرضا مهدی پور |
جلال حقیقت منفرد |
نشانی اینترنتی
http://faslnameh.irantvto.ir/browse.php?a_code=A-10-1-46&slc_lang=fa&sid=1
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1221/article-1221-1306076.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
علمی - ترویجی
نوع مقاله منتشر شده
پژوهشی
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات