صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 28 تیر 1404
فهرست مقالات
توسعه آموزش در علوم پزشکی
، 1394، جلد ۸، شماره ۱۸
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
بررسی برنامهی درسی پنهان از دیدگاه دانشجویان رشته های علوم پزشکی کاشان
1395/8/29
-
۴۵ بار
۲
بررسی تاثیر کارگاه آموزش طراحی سوال بر کیفیت آزمون های کتبی دانشکده دندانپزشکی شهیدبهشتی
1395/8/29
-
۲۷۹ بار
۳
بکارگیری مدل سروکوال و منطق فازی در ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم
1395/8/29
-
۸۸ بار
۴
مقایسه تاثیر دو روش آموزش فعال ترکیبی و روش کلاسیک در یادگیری درس آمار
1395/8/29
-
۳۰۰ بار
۵
مقایسه برخی شاخص های کیفیت سئوالات چند گزینه ای ازمون های کتبی ارتقاءدانشگاه علوم پزشکی تبریزو دانشنامه کشوری رشته های جراحی عمومی،کودکان،زنان ومامایی و داخلی (سالهای ۸۹و۹۰)
1395/8/29
-
۳۰۹ بار
۶
مقایسه میزان موفقیت لوله گذاری تراشه بعد از آموزش با دو روش گلایدسکوپ و لارنگوسکوپ
1395/8/29
-
۲۰۷ بار
۷
ارتباط سبکهای یادگیری با آمادگی خود راهبر در یادگیری در دانشجویان پرستاری دانشکدۀ پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال تحصیلی۹۳- ۱۳۹۲۱۳۹۲
1395/8/29
-
۳۷ بار
۸
بررسی موانع و مشکلات روند ارتقاء: نا گفتههای اعضاء هیأت علمی
1395/8/29
-
۸۴ بار
۹
رابطه ی بین اولویتبندی اعضای هیأت علمی از مسئولیتهای شغلی شان و ارزشیابی دانشجویان از کیفیت عملکرد آنان در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان- مدل معادله ساختاری
1395/8/29
-
۴۴ بار
۱۰
بررسی نقش سکوت سازمانی در تبیین ارتباط بین اعتماد دانشجویان به مدیران و رضایت تحصیلی آنان
1395/8/29
-
۱۲۶ بار
۱۱
بررسی کار آمدی تدریس از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان
1395/8/29
-
۵۵ بار
۱۲
یررسی رضایتمندی، سودمندی و کار آیی درک شده کارگاه های آموزشی مجازی از دیدگاه اعضاء هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تهران
1395/8/29
-
۳۷ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه