• صفحه اصلی
  • درباره پایگاه
  • فهرست سامانه ها
  • الزامات سامانه ها
  • فهرست سازمانی
  • تماس با ما
  • JCR 2016
  • جستجوی مقالات
یکشنبه 29 تیر 1404

فهرست مقالات


رسانه های دیداری و شنیداری، 1399، جلد ۱۴، شماره ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ تعامل حقوق و اخلاق در تبلیغات بازرگانی با تاکید بر آثار آن بر حقوق خصوصی اشخاص 1404/2/2 - Get XML Data ۷ بار
۲ الگوی فرایندی شکل‌گیری و انتقال پیام‌های تبلیغاتی در رسانه ملی 1404/2/2 - Get XML Data ۵ بار
۳ اصول ومبانی تبلیغات بازرگانی ازدیدگاه اسلام 1404/2/2 - Get XML Data ۷ بار
۴ به سوی الگوی اسلامی تبلیغات بازرگانی 1404/2/2 - Get XML Data ۷ بار
۵ مخاطب شناسی تبلیغات تلویزیونی؛ مخاطب مفروض تبلیغات کالاهای مصرفی 1404/2/2 - Get XML Data ۷ بار
۶ روش شناسی تحقیق علمی در تبلیغات بازرگانی 1404/2/2 - Get XML Data ۷ بار
۷ تبلیغات‌بازرگانی و نظام انسان‌شناختی اسلامی 1404/2/2 - Get XML Data ۶ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه

Remember

ارسال پیام برخط

در صورت مشاهده هر نوع اشکال در داده های پایگاه و یا برای ارسال نظرات و پیشنهاد های خود می توانید با پر کردن فرم تماس ما را در جریان قرار دهید.
برای پر کردن فرم تماس اینجا را کلیک کنید.

آمار پایگاه

نمایه شده در ISI 135
نمایه شده در PubMed 109
نمایه شده در Scopus 191
کاربران برخط 294
بازدید امروز 14828
بازدید کل 32711904

اطلاعات تماس

آدرس : تهران، سعادت آباد، بلوار پاکنژاد شمالی، بالاتر از میدان سرو، نبش کوچه ندا، پلاک ۶۸، ساختمان جاوید، واحد ۱۶
پست الکترونیک: yektaweb-AT-gmail.com

توجه

کلیه حقوق این وب سایت و مطالب آن متعلق به شرکت یکتاوب بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و برنامه نویسی: یکتاوب افزار شرق