فهرست مقالات
| نوآوری های آموزشی، 1403، جلد ۲۳، شماره ۳ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | تأملی بر ادبیات نیازسنجی آموزشی از منظر برنامهریزی درسی شاخه تحصیلی فنیوحرفهای: یک کاوشگری انتقادی | 1403/7/28 | - | ۱۵ بار | ||
| ۲ | شناخت احساسات دانشجو معلمان به کمک گفتمان مرزی | 1403/7/28 | - | ۱۲ بار | ||
| ۳ | تحلیل محتوای کتابهای علوم دورۀ دوم ابتدایی براساس الگوی خلاقیت پلسک | 1403/7/28 | - | ۱۵ بار | ||
| ۴ | تحلیلی آیندهپژوهانه بر پیشرانهای برنامه درسی دوره ابتدایی و دلالتهای آنها | 1403/7/28 | - | ۱۸ بار | ||
| ۵ | اعتباریابی سازوکارهای کالبدی شایستگی معلم در نقش یادگیرنده مادامالعمر در نظام آموزشوپرورش ایران | 1403/7/28 | - | ۱۷ بار | ||
| ۶ | تأثیر کجفهمیهای مفاهیم شیمی در آموزش مباحث زیستشناسی دورۀ دوم متوسطه | 1403/7/28 | - | ۱۶ بار | ||
| ۷ | بررسی ابعاد و مؤلفههای جامعه یادگیری هیئتعلمی (FLC)، طراحی مدل با روش آمیخته (مطالعه موردی: پردیس دانشگاه فرهنگیان استان تهران) | 1403/7/28 | - | ۱۴ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||