فهرست مقالات
| نوآوری های آموزشی، 1403، جلد ۲۳، شماره ۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | انطباق مسائل ریاضی منتشرشده پایۀ چهارم مطالعۀ تیمز ۲۰۱۹ با محتوا و مسائل کتابهای درسی ریاضی ایران و ژاپن | 1403/4/18 | - | ۲۱ بار | ||
| ۲ | بررسی اثربخشی آموزش مجازی فیزیک با رویکرد شناختی در پیشرفت تحصیلی و راهبردهای یادگیری دانشآموزان | 1403/4/18 | - | ۲۴ بار | ||
| ۳ | توسعه دانش حرفهای معلمان: ادغام محتوا و آموزش در تربیت معلمان | 1403/4/18 | - | ۲۱ بار | ||
| ۴ | ارائۀ راهکارهای تسهیلکنندۀ مشارکت دانشآموزان در فعالیتهای پژوهشسراهای دانشآموزی | 1403/4/18 | - | ۱۷ بار | ||
| ۵ | ادراکات معلمان زبان انگلیسی از اشکالات اصلاحات مبتنیبر رویکرد ارتباطی در برنامۀ درسی زبان انگلیسی ایران: علل و راهحلها | 1403/4/18 | - | ۱۵ بار | ||
| ۶ | ارزیابی عوامل مؤثر چابکی یادگیری در یادگیری الکترونیکی | 1403/4/18 | - | ۱۸ بار | ||
| ۷ | بازنمایی فرایند سنجش استعداد در هدایت تحصیلی دانشآموزان؛ یک مطالعه کیفی | 1403/4/18 | - | ۴۴ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||