فهرست مقالات
| فصلنامه آموزش مهندسی ایران، 1402، جلد ۲۵، شماره ۱۰۰ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | چارچوب ارتقای محتوای آموزش کارشناسی مهندسی عمران با رویکرد انتقال مهارت های کارآفرینی | 1403/1/1 | - | ۹ بار | ||
| ۲ | نگرش دانشجویان مهندسی دانشگاه شیراز بهتناسب برنامههای درسی تحصیلات تکمیلی با رویکرد توسعه پایدار | 1403/1/1 | - | ۴ بار | ||
| ۳ | بررسی رابطه میان خودکارآمدی ریاضی، رایانه و علوم با عملکرد تحصیلی دانشجویان رشته های مهندسی | 1403/1/1 | - | ۸ بار | ||
| ۴ | روش خلاقانه مهندسی برای شبیه سازی ماندگار سامانه های مهندسی در محیط های نرم افزاری | 1403/1/1 | - | ۵ بار | ||
| ۵ | ساختار و الگویی جدید بر پایۀ نیازهای حرفهای برای تدریس درس زبان تخصصی مهندسی برق، یک مطالعۀ موردی | 1403/1/1 | - | ۵ بار | ||
| ۶ | شناسایی مولفه های مهارت مباحثه در فرایند یادگیری طراحی معماری | 1403/1/1 | - | ۱۳ بار | ||
| ۷ | چالش های آموزش عالی در رشته های مهندسی | 1403/1/1 | - | ۶ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||