فهرست مقالات
تعلیم و تربیت استثنائی، 1402، جلد ۶، شماره ۱۷۸ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | نگاهی به الگوهای عصب-روا نشناختی تبیین اختلال طیف اُتیسم از منظر باز یدرمانی و طراحی مداخلات باز یمحور | 1402/12/28 | - | ![]() |
۲۷ بار | |
۲ | تأثیر آموزش راهبردهای سبک اسناددهی مثبت بر انگیزش خواندن در کودکان نارساخوان | 1402/12/28 | - | ![]() |
۲۷ بار | |
۳ | بررسی رابطه ابرازگری هیجانی و اجتناب تجربی با میانجیگری کفایت اجتماعی در دانشآموزان با اختلال اضطراب فراگیر | 1402/12/28 | - | ![]() |
۳۸ بار | |
۴ | مقایسه اثر بخشی بسته توا نبخشی شناختی پارس و پریسا بر انعطا فپذیری شناختی دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی | 1402/12/28 | - | ![]() |
۳۶ بار | |
۵ | شناسایی مؤلفه های ارزیابی پویا و اثربخشی آن بر آموزش زبان انگلیسی در دانش آموزان کم توان ذهنی خفیف | 1402/12/28 | - | ![]() |
۳۳ بار | |
۶ | اثربخشی ذهن آگاهی بر کارکردهای اجرایی و نظمجویی شناختی هیجان دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی | 1402/12/28 | - | ![]() |
۲۵ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |