فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1402، جلد ۱۸، شماره ۶۱
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ اثربخشی آموزش کارآفرینی در صنایع تولیدی 1402/11/7 - Get XML Data ۳ بار
۲ رابطه بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با رفتار مصرف‌کننده بر اساس رده سنی با نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل 1402/11/7 - Get XML Data ۳ بار
۳ ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقه‌ای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی 1402/11/7 - Get XML Data ۳ بار
۴ بررسی نقش متغیرهای رسانه و همسالان در گرایش دانشجویان دختر نسبت به محصولات آرایشی و بهداشتی: تئوری عمل منطقی بسط یافته 1402/11/7 - Get XML Data ۳ بار
۵ رتبه‌ بندی و مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل کسب و کار پایدار و نوآورانه اقامتگاه‌ های گردشگری سدهای استان خوزستان (مطالعه موردی اقامتگاه گردشگری سد مارون) 1402/11/7 - Get XML Data ۳ بار
۶ ارائه الگوی برند مقلد در رفتار خرید برندهای لوکس در کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از نظریه داده بنیاد 1402/11/7 - Get XML Data ۳ بار
۷ ارائه الگویی از بازاریابی محتوا با رویکرد کیفی 1402/11/7 - Get XML Data ۳ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه