فهرست مقالات
| نامه آموزش عالی، 1399، جلد ۱۳، شماره ۵۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | بررسی و شناسایی جهتگیری برنامههای درسی در نظام آموزش عالی بر اساس رویکرد جامعهمحوری | 1402/9/8 | - | ۹ بار | ||
| ۲ | کاربرد ارزیابی درونی برای بهبود کیفیت گروههای آموزشی (مورد مطالعه: گروه آموزشی علوم تربیتی دانشگاه ملایر) | 1402/9/8 | - | ۱۸ بار | ||
| ۳ | رابطه التزام دانشجویان و رفتار تسهیم دانش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز: نقش میانجی خودکارآمدی | 1402/9/8 | - | ۱۱ بار | ||
| ۴ | کاربرد یادگیری ترکیبی در آموزش عالی از منظر آموزشدهنده | 1402/9/8 | - | ۱۰ بار | ||
| ۵ | واکاوی حیطههای موضوعی پژوهشگران برنامهریزی درسی بر مبنای مقالههای چاپ شده آنان در پایگاه جهاد دانشگاهی و مجلات نور | 1402/9/8 | - | ۱۰ بار | ||
| ۶ | مدل ساختاری تأثیر هوش سازمانی و مهارتهای مدیریت کوانتومی بر قابلیت چابکی سازمانی (مطالعهای در آموزش عالی) | 1402/9/8 | - | ۱۱ بار | ||
| ۷ | طراحی و اعتباریابی مدل ساختاری پیامدهای فرهنگ سازمان یادگیرنده (مطالعه موردی: دانشگاه اراک) | 1402/9/8 | - | ۱۱ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||