فهرست مقالات
| نوآوری های آموزشی، 1400، جلد ۲۱، شماره ۱ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | شناسایی و تدوین اصول تعلیموتربیت چندفرهنگی جمهوری اسلامی ایران | 1402/6/15 | - | ۲۴ بار | ||
| ۲ | چالشهای مدیران مدارس ابتدایی شهر اهواز در رهبری مدرسۀ مجازی: مطالعۀ پدیدارشناختی | 1402/6/15 | - | ۲۴ بار | ||
| ۳ | تهدیدها و فرصتهای بینالمللیشدن و بومیسازی برنامههای درسی در نظام آموزشی ایران در دو دهۀ اخیر و ارائۀ راهکارهای پیشنهادی | 1402/6/15 | - | ۲۴ بار | ||
| ۴ | تبیین کیفی تجربۀ زیستۀ والدین از فرایند شکلگیری برنامۀ درسی آموزش در خانه | 1402/6/15 | - | ۲۳ بار | ||
| ۵ | رابطه نظر و عمل در فرایند برنامهریزی درسی: تجربهای بومی | 1402/6/15 | - | ۲۵ بار | ||
| ۶ | طراحی و اعتباریابی الگوی کوچینگ بر مبنای نظریۀ انتخاب در دانشگاه فرهنگیان | 1402/6/15 | - | ۲۴ بار | ||
| ۷ | ساخت، رواسازی و هنجاریابی آزمون لذت تحصیلی برای دورۀ دوم آموزش ابتدایی | 1402/6/15 | - | ۲۲ بار | ||
| ۸ | اثربخشی بستۀ آموزشی مدیریت رفتار مبتنی بر نظریۀ انتخاب در کاهش بیانضباطی دانشآموزان در مدرسه | 1402/6/15 | - | ۳۰ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||