فهرست مقالات
فصلنامه آموزش مهندسی ایران، 1401، جلد ۲۴، شماره ۹۵ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | شایستگی معناسازی صنعت محور دانشجویان مهندسی - رویکرد تلفیقی | 1402/6/12 | - | ![]() |
۴ بار | |
۲ | شناسایی پیشرانهای فنّاورانۀ یادگیری الکترونیکی و تحلیل آن در آموزش عالی ایران (با تأکید بر آموزش مهندسی) | 1402/6/12 | - | ![]() |
۴ بار | |
۳ | بررسی نظاممند دستاوردها، مزایا و محدودیتهای استفاده از آزمایشگاههای مجازی و از راه دور در آموزش مهندسی | 1402/6/12 | - | ![]() |
۴ بار | |
۴ | ارزیابی تأثیر شیوع بیماری کرونا بر آموزش و پژوهش در مهندسی عمران در ایران از دیدگاه دانشجویان | 1402/6/12 | - | ![]() |
۴ بار | |
۵ | ارزیابی کیفیت برنامه آموزش مهندسی بر مبنای سنجش پیامدهای استاندارد با انجام مطالعه موردی | 1402/6/12 | - | ![]() |
۴ بار | |
۶ | طراحی و به کارگیری کارت های تشابه و تناقض در خلق تصویر برای آموزش مهندسی و ارزیابی دانشجویان | 1402/6/12 | - | ![]() |
۴ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |