این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1402، جلد ۱۸، شماره ۶۰
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ نقش اتاق پرو (اتاق تعویض لباس) فروشگاه‌ها در مراکز خرید تهران بر به یاد آوردن تجارب خرید: رویکرد ترکیبی 1402/5/25 - Get XML Data ۴ بار
۲ تبیین اثر بخشی مدل کسب‌وکار اقتصاد دایره‌ای در شرکت‌های دانش بنیان 1402/5/25 - Get XML Data ۱ بار
۳ بررسی بروندادهای علمی حوزه بازاریابی ویروسی در پایگاه وب آف ساینس 1402/5/25 - Get XML Data ۱۰ بار
۴ بررسی حفظ مشتریان با تجربه استفاده از تلفن همراه در کانال‌های یکپارچه با توجه به نقش اضافه بار اطلاعاتی محصول و جذابیت محصولات جایگزین 1402/5/25 - Get XML Data ۳ بار
۵ ارائه مدل توسعه برند در گردشگری اماکن طبیعی 1402/5/25 - Get XML Data ۶ بار
۶ اعتبارسنجی الگوی مشارکت مشتریان شهرداری مبتنی بر بازاریابی اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: شهرداری تهران) 1402/5/25 - Get XML Data ۵ بار
۷ ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفه‌های بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکت‌های دانش‌بنیان 1402/5/25 - Get XML Data ۶ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه