فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1402، جلد ۱۸، شماره ۵۹
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ مطالعه تأثیر سطح درگیری ذهنی مشتری در فرآیند بازاریابی افراد تأثیرگذار بر تمایل به سفر به مقصد، نگرش نسبت به برند و تمایل به خرید 1402/3/26 - Get XML Data ۲ بار
۲ طراحی مدل کیفی بازاریابی کار آفرینانه در بانک‌داری شرکتی 1402/3/26 - Get XML Data ۴ بار
۳ طراحی مدل زیست‌بوم استارتاپ‌های حوزه خدمات پزشکی 1402/3/26 - Get XML Data ۱ بار
۴ طراحی مدل رضایت از بازآفرینی خدمات با تأکید بر وفاداری به برند بر مبنای نظریه داده بنیاد در صنعت بانکداری 1402/3/26 - Get XML Data ۱ بار
۵ مدل‌سازی ارزش ویژه برند در بانک سپه (رویکردی نوین به تکنیک دلفی - فازی نوع ۲ الکتره نوع سه و معادلات ساختاری) 1402/3/26 - Get XML Data ۱۱ بار
۶ تأثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آن‌ها با میانجی‌گری وابستگی عاطفی به برند و تعدیل‌گری معنویت 1402/3/26 - Get XML Data ۳ بار
۷ طراحی مدل بازاریابی دیجیتال در برند شرکت‌های تجاری آنلاین 1402/3/26 - Get XML Data ۱۰ بار
۸ سازوکار اثرگذاری عوامل اقتصادی و کسب‌وکار بر حجم سپرده بانکی در بانک‌داری اسلامی 1402/3/26 - Get XML Data ۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه