صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
سه شنبه 31 تیر 1404
فهرست مقالات
مدیریت بازاریابی
، 1402، جلد ۱۸، شماره ۵۹
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
مطالعه تأثیر سطح درگیری ذهنی مشتری در فرآیند بازاریابی افراد تأثیرگذار بر تمایل به سفر به مقصد، نگرش نسبت به برند و تمایل به خرید
1402/3/26
-
۲ بار
۲
طراحی مدل کیفی بازاریابی کار آفرینانه در بانکداری شرکتی
1402/3/26
-
۴ بار
۳
طراحی مدل زیستبوم استارتاپهای حوزه خدمات پزشکی
1402/3/26
-
۱ بار
۴
طراحی مدل رضایت از بازآفرینی خدمات با تأکید بر وفاداری به برند بر مبنای نظریه داده بنیاد در صنعت بانکداری
1402/3/26
-
۱ بار
۵
مدلسازی ارزش ویژه برند در بانک سپه (رویکردی نوین به تکنیک دلفی - فازی نوع ۲ الکتره نوع سه و معادلات ساختاری)
1402/3/26
-
۱۱ بار
۶
تأثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آنها با میانجیگری وابستگی عاطفی به برند و تعدیلگری معنویت
1402/3/26
-
۳ بار
۷
طراحی مدل بازاریابی دیجیتال در برند شرکتهای تجاری آنلاین
1402/3/26
-
۱۰ بار
۸
سازوکار اثرگذاری عوامل اقتصادی و کسبوکار بر حجم سپرده بانکی در بانکداری اسلامی
1402/3/26
-
۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه