این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
سه شنبه 27 آبان 1404
فهرست مقالات
Journal of Teaching Language Skills
، 1401، جلد ۴۲، شماره ۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
EFL Teachers’ Individual Development Planning Model: A Data-Driven Approach
1401/12/8
-
۲۶ بار
۲
Gender Identity in Verb Type Occurrences: A Study of ‘Active’ Series
1401/12/8
-
۲۰ بار
۳
The Influence of Lexically-Based Language Teaching on Task Response and Coherence and Cohesion Aspects of Writing Proficiency of Iranian University EFL Learners
1401/12/8
-
۱۸ بار
۴
Iranian English Learners' Perception of Native and Non-native English Teachers in New Zealand and Iran: A Multilingual Identity Perspective
1401/12/8
-
۲۶ بار
۵
A Video Game-based Paragraph Writing Instruction vs. Teacher-based Writing Instruction: Examining L2 Learners’ Perceptions through Dynamic Assessment
1401/12/8
-
۳۳ بار
۶
Classroom Interaction, Learner Autonomy, Pedagogical Scaffolding, and Learner Identity: A Structural Equation Modelling Approach
1401/12/8
-
۱۴ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه