فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1401، جلد ۱۷، شماره ۵۷
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ طراحی الگوی پیامدهای برپاسازی فروشگاه پاپ‌آپ در صنعت خرده‌فروشی کالاهای تندمصرف: پژوهشی آمیخته 1401/12/2 - Get XML Data ۵ بار
۲ ارائه مؤلفه‌های مؤثر برای بر مدل کسب‌و‌کارهای انرژی‬های تجدیدپذیر (با پیش‌بینی وضعیت انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران و جهان تا سال ۲۰۳۰) 1401/12/2 - Get XML Data ۶ بار
۳ الگوی راهبردی برندسازی خدمات پژوهشی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی 1401/12/2 - Get XML Data ۰ بار
۴ طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بر بازاریابی الکترونیکی با تأثیرگذاری تمایز شخصیت برند بر تمایل خرید 1401/12/2 - Get XML Data ۶ بار
۵ تأثیر تلاش‌های بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری در برندهای لوکس (مورد مطالعه: برندهای لوکس بازار پوشاک) 1401/12/2 - Get XML Data ۳ بار
۶ مسئولیت اجتماعی و کارایی سرمایه‌گذاری: نقش تعدیلی نوع استراتژی تجاری شرکت (مورد مطالعه: شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) 1401/12/2 - Get XML Data ۷ بار
۷ بخش‌بندی و تعیین نیمرخ مشتریان خودروهای پلاک اروند با استفاده از الگوریتم شبکه عصبی مدل نقشه‌های خودسازمانده 1401/12/2 - Get XML Data ۷ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه