فهرست مقالات
تعلیم و تربیت استثنائی، 1401، جلد ۵، شماره ۱۷۱ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | اثربخشی باز ی درمانی به شیوه تراپلی بر اضطراب کودک با والد | 1401/11/20 | - | ۲۱ بار | ||
۲ | اثربخشی برنامه روان-آموزشگری زوجی مبتنی بر روش گاتمن بر تعارضات زناشویی و کیفیت زندگی خانوادگی والدین کودکان با اختلال طیف اُتیسم | 1401/11/20 | - | ۱۸ بار | ||
۳ | اثربخشی آموزش والدگری ذهن آ گاهانه بر دشواری در تنظیم هیجان و خودکارآمدی والدینی در مادران کودکان با اختلال طیف اُتیسم | 1401/11/20 | - | ۱۸ بار | ||
۴ | بررسی اثربخشی بازیهای شناختی رایانهای مبتنی بر حافظه در بهبود حافظه فعال و توجه پایدار دانشآموزان با ناتوانی یادگیری | 1401/11/20 | - | ۲۱ بار | ||
۵ | تأثیر ترکیب بازی درمانی گروهی با نقاشی بر مشکلات دروننمود و بروننمود کودکان با اختلال اضطراب جدایی | 1401/11/20 | - | ۲۰ بار | ||
۶ | نقش همکاری مشترک، دیدگاه خانواده و شبکههای حمایتی برای دانشآموزان با آسیب بینایی | 1401/11/20 | - | ۱۷ بار | ||
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |