فهرست مقالات


مطالعات رسانه ای، 1400، جلد ۱۶، شماره ۴
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ مطالعه الگوی پیشنهادی تولید تبلیغات تجاری در رادیو 1401/3/30 - Get XML Data ۴ بار
۲ اینستاگرام در تجربه زیسته کاربرانش 1401/3/30 - Get XML Data ۵ بار
۳ فارسی یا پینگلیش؛ عوامل مؤثر بر گزینش خط در ارتباطات نوشتاری کاربران تلگرام و واتس‌آپ 1401/3/30 - Get XML Data ۷ بار
۴ تبیین و شناسایی عوامل شکل‌دهی مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) 1401/3/30 - Get XML Data ۶ بار
۵ بررسی نقش شبکه‌های اجتماعی موبایلی بر صنعت روزنامه‌نگاری 1401/3/30 - Get XML Data ۴ بار
۶ کاوشی برگفتمان‌های خبرگزاری صدا و سیما و شبکه ایران اینترنشنال در انتخابات مجلس یازدهم ایران 1401/3/30 - Get XML Data ۶ بار
۷ طراحی و اعتبارسنجی الگوی اثربخش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در صنعت شیر تهران 1401/3/30 - Get XML Data ۶ بار
۸ تولید محتوای رسانه‌های جمعی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و یادگیری افراد برای ارتقای سواد رسانه‌ای 1401/3/30 - Get XML Data ۷ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه