فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت، 1401، جلد ۳۸، شماره ۱ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | شناسایی و تبیین مشکلات ارتباط میان- فردی و اجتماعی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی شهر تهران از دیدگاه معلمان | 1401/3/21 | - | ۳۳ بار | ||
| ۲ | شناسایی مؤلفه های جهانی توسعه حرفه ای معلمان به منظور ارائه الگوی مناسب | 1401/3/21 | - | ۳۵ بار | ||
| ۳ | طراحی مدل کیفی شایستگی مدیران آموزشی با رویکرد جانشین پروری در نواحی هفتگانه آموزش و پرورش مشهد | 1401/3/21 | - | ۳۳ بار | ||
| ۴ | طنز آموزشی: ظرفیت مغفول در ارتقای کیفیت آموزش | 1401/3/21 | - | ۳۵ بار | ||
| ۵ | طراحی چارچوبی برای تبیین هویت حرفهای معلمان ایرانی از منظر مناسبات قدرت | 1401/3/21 | - | ۳۲ بار | ||
| ۶ | تحلیل فرایندی عادت واره نهادی دانش آموزان (مطالعه موردی دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهر مشهد) | 1401/3/21 | - | ۲۸ بار | ||
| ۷ | درک معلمان از کنترل بر تصمیمات برنامه درسی و شناسایی عوامل مؤثر بر آن | 1401/3/21 | - | ۳۳ بار | ||
| ۸ | مقایسه تأثیرآموزش مهارتهای زندگی و کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر هوش هیجانی دانشآموزان دختر | 1401/3/21 | - | ۳۵ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||