این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


مطالعات رسانه ای، 1400، جلد ۱۶، شماره ۲
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ تحلیل گفتمان علمای شیعه در مواجهه با بحران کرونا 1401/2/15 - Get XML Data ۸ بار
۲ بازنمایی هویت ایرانی در سریال پرمخاطب هزاردستان با رویکرد تحلیل نشانه شناختی 1401/2/15 - Get XML Data ۱۰ بار
۳ ارائه مدلی برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات محیطی فرهنگی شهر اصفهان برمبنای رویکرد آمیخته اکتشافی 1401/2/15 - Get XML Data ۷ بار
۴ بازنمایی کووید ۱۹ در پلتفرم تلگرام خبرگزاری صداوسیما و رقبای فارسی‌زبان ماهواره‌ای آن 1401/2/15 - Get XML Data ۵ بار
۵ ارزیابی برنامه های تلویزیونی ورزشی منتخب در ایران بر اساس چارچوب برندسازی برنامه ای 1401/2/15 - Get XML Data ۶ بار
۶ نقش شبکه های اجتماعی در توسعه کسب و کارهای خانگی (مطالعه موردی تلگرام و اینستاگرام) 1401/2/15 - Get XML Data ۳ بار
۷ موانع تمایل سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در برنامه‌های تلویزیونی (مورد مطالعه شبکه استانی همدان) 1401/2/15 - Get XML Data ۶ بار
۸ راهبرد اقناعی تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی 1401/2/15 - Get XML Data ۶ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه