صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 7 اردیبهشت 1403
فهرست مقالات
مطالعات رسانه ای
، 1400، جلد ۱۶، شماره ۳
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
طراحی الگوی تاثیر رسانههای سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه
1401/2/15
-
۴ بار
۲
عناصر ایجاد تعلیق بهواسطۀ روایت دَوَرانی در سینما و ادبیات داستانی
1401/2/15
-
۳ بار
۳
الگوی ارتباطات رسانه ای برای ارتقاء سطح آگاهی کشاورزان و بهبود و توسعه کشاورزی (مورد مطالعه :رسانه های ترویجی)
1401/2/15
-
۵ بار
۴
مروری بر چالش های اجتماعی-اقتصادی پیاده سازی اینترنت اشیا
1401/2/15
-
۷ بار
۵
ارزیابی انتقادی مطالعات تاثیر رسانه: مرور سیستماتیک
1401/2/15
-
۳ بار
۶
نقش کهن الگوها در شکل گیری روابط اجتماعی بر اساس رویکرد یونگ
1401/2/15
-
۳ بار
۷
توسعه الگوی برندسازی برای شبکههای تلویزیونی با رویکرد تقویت سرمایه اجتماعی موردمطالعه: شبکه نسیم
1401/2/15
-
۴ بار
۸
ابعاد چهارگانه سلامتی در محتوای برنامه های سلامت محور رادیو استانی (باتأکید برمیزان استفاده و سبک زندگی شهروندان شهر همدان)
1401/2/15
-
۳ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه