فهرست مقالات


مطالعات رسانه ای، 1400، جلد ۱۶، شماره ۳
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ طراحی الگوی تاثیر رسانه‌های سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه 1401/2/15 - Get XML Data ۴ بار
۲ عناصر ایجاد تعلیق به‌واسطۀ روایت دَوَرانی در سینما و ادبیات داستانی 1401/2/15 - Get XML Data ۳ بار
۳ الگوی ارتباطات رسانه ای برای ارتقاء سطح آگاهی کشاورزان و بهبود و توسعه کشاورزی (مورد مطالعه :رسانه های ترویجی) 1401/2/15 - Get XML Data ۵ بار
۴ مروری بر چالش های اجتماعی-اقتصادی پیاده سازی اینترنت اشیا 1401/2/15 - Get XML Data ۷ بار
۵ ارزیابی انتقادی مطالعات تاثیر رسانه: مرور سیستماتیک 1401/2/15 - Get XML Data ۳ بار
۶ نقش کهن الگوها در شکل گیری روابط اجتماعی بر اساس رویکرد یونگ 1401/2/15 - Get XML Data ۳ بار
۷ توسعه الگوی برندسازی برای شبکه‌های تلویزیونی با رویکرد تقویت سرمایه اجتماعی موردمطالعه: شبکه نسیم 1401/2/15 - Get XML Data ۴ بار
۸ ابعاد چهارگانه سلامتی در محتوای برنامه های سلامت محور رادیو استانی (باتأکید برمیزان استفاده و سبک زندگی شهروندان شهر همدان) 1401/2/15 - Get XML Data ۳ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه