فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1399، جلد ۱۵، شماره ۴۹
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ بررسی نقش تعدیل‌کننده تنوع طلبی، نوآوری و مستعد بودن مصرف‌کننده بر رابطه بین رضایت با وفاداری رفتاری مشتری 1401/2/15 - Get XML Data ۱ بار
۲ ارائه مدل تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر رفتار مصرف‌کننده در استارت آپ‌های حوزه فناوری نوین 1401/2/15 - Get XML Data ۱ بار
۳ تأثیر محرک‌های جذابیت برند بر تعهد به برند و تبلیغات شفاهی مثبت با نقش میانجی‌گری هویت‌پذیری مصرف‌کننده از برند 1401/2/15 - Get XML Data ۱ بار
۴ تأثیر قابلیت حسگری بازار بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری و سیستم مدیریت برند 1401/2/15 - Get XML Data ۱ بار
۵ بررسی رابطه میان مدیریت استعداد، سرمایه فکری و رقابت در بازار محصول 1401/2/15 - Get XML Data ۱ بار
۶ اثر بازارگرایی صادرات و جهت‌گیری راهبردی بر عملکرد صادراتی از طریق قابلیت پویای مدیریت دانش 1401/2/15 - Get XML Data ۱ بار
۷ ارزیابی و مقایسه تطبیقی کارکردهای انواع بارنامه‌های بین‌المللی دریایی 1401/2/15 - Get XML Data ۰ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه