صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
دوشنبه 24 اردیبهشت 1403
فهرست مقالات
مدیریت بازاریابی
، 1400، جلد ۱۶، شماره ۵۰
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
بررسی تأثیر عدالت ادراک شده بر نیات پس از خرید به واسطه هیجانات و رضایت پس از بازیابی (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک انصار در استان گلستان)
1401/2/15
-
۱ بار
۲
بررسی نقش بخشش مصرفکننده در رابطه بین رفتارهای تجاوزگرانه برند و رفتارهای انطباقی مصرفکننده (مطالعه موردی: نمایندگیهای شرکت ایران خودرو در شهر یزد)
1401/2/15
-
۳ بار
۳
بازاریابی کارآفرینانه دانشگاهی: توسعه مدل با رویکرد آمیخته
1401/2/15
-
۱ بار
۴
بررسی نقش تناسب خودپنداره بر وفاداری مشتریان بانک تجارت با میانجیگری تصویر و دلبستگی احساسی برند
1401/2/15
-
۱ بار
۵
تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر رفتار حمایتی از برند با نقش میانجی نگرش و احساسات اخلاقی مثبت هواداران
1401/2/15
-
۳ بار
۶
نقش ویترینگردی در بهبود بازاریابی دهان به دهان در فروشگاههای زنجیرهای
1401/2/15
-
۱ بار
۷
اولویتبندی عوامل مؤثر بر موفقیت خردهفروشی در جوامع چند فرهنگی (مطالعه موردی: فروشگاههای افق کوروش شهر شیراز)
1401/2/15
-
۲ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه