فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1400، جلد ۱۶، شماره ۵۱
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ طراحی الگوی مفهومی اقتصاد مقاومتی در بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری کشور 1401/2/15 - Get XML Data ۱ بار
۲ بررسی تفاوت تأثیر مشغولیت ذهنی با برند (مصرف محتوا و مشارکت در محتوا) در شبکه‌های اجتماعی بین نسل X و Y 1401/2/15 - Get XML Data ۷ بار
۳ تأثیر تصویر برند، رفتاراخلاقی و کیفیت خدمات بر وفاداری بیماران با متغیر میانجی رضایت (مطالعه موردی: مراکز خصوصی چشم پزشکی تهران) 1401/2/15 - Get XML Data ۲ بار
۴ همکاری در برندسازی از طریق انگیزه مشارکتی مشتریان در رسانه‌های دیجیتال 1401/2/15 - Get XML Data ۶ بار
۵ بررسی تأثیر اصالت رستوران بر ارزیابی مصرف‌کننده از ارزش‌های درک شده از محصول با توجه به نقش میانجی دلبستگی مکانی 1401/2/15 - Get XML Data ۱ بار
۶ عوامل مؤثر بر رفتار تغییر برند سبز در مصرف‌کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی (مطالعه موردی: محصولات سینره) 1401/2/15 - Get XML Data ۵ بار
۷ ارائه مدل ارتباط برند – مشتری در شبکه اجتماعی اینستاگرام 1401/2/15 - Get XML Data ۰ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه