فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1400، جلد ۱۶، شماره ۵۲
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ تأثیر اعتماد، خدمات مشتری و راحتی بر تمایل به خرید آنلاین با نقش واسط نگرش به خرید آنلاین (مطالعه موردی: دیجی استایل) 1401/2/15 - Get XML Data ۰ بار
۲ بررسی رابطه بین ارزش‌های لاکچری و نگرش مشتریان بر قصد خرید آن‌ها در هنگام سفر با میانجی‌گری تصویر غذا 1401/2/15 - Get XML Data ۰ بار
۳ تأثیر ادراکات اخلاقی بر قصد خرید با نقش هویت‌پذیری مصرف‌کننده از سازمان و اعتماد به برند (مورد مطالعه: مشتریان تلفن همراه سامسونگ) 1401/2/15 - Get XML Data ۰ بار
۴ تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با اتخاذ نقش میانجی ارتباطات بازاریابی مورد مطالعه: شرکت فرودگاه‌های کشور 1401/2/15 - Get XML Data ۰ بار
۵ بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی داخلی بر تعهد کارمندان ادارات شهرداری زنجان با نقش میانجی نگرش کارکنان نسبت به کار 1401/2/15 - Get XML Data ۰ بار
۶ تأثیر نوآوری در مد بر ارزش برند از دیدگاه مصرف‌کنندگان 1401/2/15 - Get XML Data ۰ بار
۷ تأثیر بازارگرایی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی اثربخشی و قابلیت‌های بازاریابی (مطالعه موردی: شرکت‌های صادراتی شهر اهواز) 1401/2/15 - Get XML Data ۰ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه