فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1400، جلد ۱۶، شماره ۵۳
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ تبیین مدل عملکرد صادراتی فرآورده‌های نفتی ایران 1401/2/15 - Get XML Data ۰ بار
۲ بررسی رابطه بین محدودیت‌های تأمین مالی با رقابت در بازار محصول و تمرکز بر مشتری (مطالعه موردی: شرکت‌های خودرویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) 1401/2/15 - Get XML Data ۱ بار
۳ نقش تمرکز بر استراتژی‌های نوآوری در تقویت تجاری‌سازی محصولات و خدمات در شرکت‌های کوچک تا متوسط (SME) 1401/2/15 - Get XML Data ۱ بار
۴ بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه: اثر میانجی‌گری سرمایه انسانی (مورد مطالعه: شرکت‌های کوچک و متوسط دانش‌بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) 1401/2/15 - Get XML Data ۱ بار
۵ طراحی و تدوین مدل بومی تبلیغات ویروسی برای خرده‌فروشی‌های اینترنتی با استفاده از روش داده بنیاد 1401/2/15 - Get XML Data ۱ بار
۶ طراحی مدل جامع بازاریابی ورزش‌های تفریحی: رویکردی فناوری محور 1401/2/15 - Get XML Data ۳ بار
۷ بررسی تأثیر شخصی‌سازی رسانه اجتماعی بر ارزش درک شده برند و وفاداری برند با نقش میانجی تعامل برند و مصرف‌کننده (مورد مطالعه: شرکت اسنپ) 1401/2/15 - Get XML Data ۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه