این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
سه شنبه 11 آذر 1404
فهرست مقالات
مدیریت بازاریابی
، 1400، جلد ۱۶، شماره ۵۳
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
تبیین مدل عملکرد صادراتی فرآوردههای نفتی ایران
1401/2/15
-
۰ بار
۲
بررسی رابطه بین محدودیتهای تأمین مالی با رقابت در بازار محصول و تمرکز بر مشتری (مطالعه موردی: شرکتهای خودرویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
1401/2/15
-
۱ بار
۳
نقش تمرکز بر استراتژیهای نوآوری در تقویت تجاریسازی محصولات و خدمات در شرکتهای کوچک تا متوسط (SME)
1401/2/15
-
۱ بار
۴
بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه: اثر میانجیگری سرمایه انسانی (مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط دانشبنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران)
1401/2/15
-
۱ بار
۵
طراحی و تدوین مدل بومی تبلیغات ویروسی برای خردهفروشیهای اینترنتی با استفاده از روش داده بنیاد
1401/2/15
-
۱ بار
۶
طراحی مدل جامع بازاریابی ورزشهای تفریحی: رویکردی فناوری محور
1401/2/15
-
۶ بار
۷
بررسی تأثیر شخصیسازی رسانه اجتماعی بر ارزش درک شده برند و وفاداری برند با نقش میانجی تعامل برند و مصرفکننده (مورد مطالعه: شرکت اسنپ)
1401/2/15
-
۵ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه