فهرست مقالات


مدیریت بازاریابی، 1400، جلد ۱۷، شماره ۵۴
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ تأثیر ابعاد بازاریابی چریکی ازطریق متغیرهای میانجی سودمندی و پذیرش اطلاعات در تصویر برند در شبکه‌های اجتماعی مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران 1401/2/15 - Get XML Data ۳ بار
۲ اصالت برند در صنعت درمان و سلامت: واکاوی پیشایندها و پیامدها و ابعاد با رو یکرد کیفی 1401/2/15 - Get XML Data ۴ بار
۳ طراحی مدل ارزیابی تحقیقات بازاریابی صنعتی (B۲B) با تأکید بر الگوی رفتار خرید سازمانی 1401/2/15 - Get XML Data ۱ بار
۴ تأثیر ﺑﺮﻧﺪﺳﺎزی در ﮔﺴﺘﺮش ﺑﺎزارﻳﺎبی و ﺻﺎدرات محصولات ﺷﺮﻛﺖ‌های داﻧﺶ بنیان در ﺑﺎزار ﻛﺸﻮرهای همسایه (مورد مطالعه: مشتریان ﺷﺮﻛﺖ‌های داﻧﺶ بنیان ﭘﺎرک ﻋﻠﻢ و ﻓﻨﺎوری مازندران) 1401/2/15 - Get XML Data ۲ بار
۵ بررسی تأثیر فعالیت‌های بازراریابی شبکه‌های اجتماعی بر قصد خرید مجدد و ارتباط اجتماعی پایدار (مورد مطالعه: شرکت آتی‌ساز ایرانیان در شهر مشهد) 1401/2/15 - Get XML Data ۲ بار
۶ طراحی مدل توسعه‌ای بازاریابی سبز برای محصولات ارگانیک 1401/2/15 - Get XML Data ۲ بار
۷ اثرات عملکرد برند بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق متغییرهای واسط اعتماد به برند و تصویر برند و ارزش ویژه برند و وفاداری به برند 1401/2/15 - Get XML Data ۲ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه