صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
سه شنبه 29 اسفند 1402
فهرست مقالات
مدیریت بازاریابی
، 1400، جلد ۱۷، شماره ۵۴
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
تأثیر ابعاد بازاریابی چریکی ازطریق متغیرهای میانجی سودمندی و پذیرش اطلاعات در تصویر برند در شبکههای اجتماعی مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران
1401/2/15
-
۳ بار
۲
اصالت برند در صنعت درمان و سلامت: واکاوی پیشایندها و پیامدها و ابعاد با رو یکرد کیفی
1401/2/15
-
۴ بار
۳
طراحی مدل ارزیابی تحقیقات بازاریابی صنعتی (B۲B) با تأکید بر الگوی رفتار خرید سازمانی
1401/2/15
-
۱ بار
۴
تأثیر ﺑﺮﻧﺪﺳﺎزی در ﮔﺴﺘﺮش ﺑﺎزارﻳﺎبی و ﺻﺎدرات محصولات ﺷﺮﻛﺖهای داﻧﺶ بنیان در ﺑﺎزار ﻛﺸﻮرهای همسایه (مورد مطالعه: مشتریان ﺷﺮﻛﺖهای داﻧﺶ بنیان ﭘﺎرک ﻋﻠﻢ و ﻓﻨﺎوری مازندران)
1401/2/15
-
۲ بار
۵
بررسی تأثیر فعالیتهای بازراریابی شبکههای اجتماعی بر قصد خرید مجدد و ارتباط اجتماعی پایدار (مورد مطالعه: شرکت آتیساز ایرانیان در شهر مشهد)
1401/2/15
-
۲ بار
۶
طراحی مدل توسعهای بازاریابی سبز برای محصولات ارگانیک
1401/2/15
-
۲ بار
۷
اثرات عملکرد برند بر رفتار خرید مصرفکننده از طریق متغییرهای واسط اعتماد به برند و تصویر برند و ارزش ویژه برند و وفاداری به برند
1401/2/15
-
۲ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه