صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 4 تیر 1401
فهرست مقالات
مدیریت بازاریابی
، 1401، جلد ۱۷، شماره ۵۵
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
تأثیر ویژگیهای تبلیغات در رسانههای اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با رویکرد پژوهش توصیفی
1401/2/15
-
۲ بار
۲
ارائه مدل فروش تولیدات جدید صنعت تایر کشور به روش بازاریابی رابطهمند
1401/2/15
-
۱ بار
۳
تأثیر بازاریابی معرف بر قصد خرید مشتریان: بررسی نقش میانجی اعتماد مشتری و تعدیلگری درگیری ذهنی و ادراک مشتری (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی)
1401/2/15
-
۲ بار
۴
بررسی تأثیر ویژگیهای تبلیغات رسانههای اجتماعی بر قصد خرید مشتریان جوان در صنعت لوازم الکترونیک (مورد مطالعه: دیجی کالا)
1401/2/15
-
۲ بار
۵
متغیرهای اثرپذیر بر تغییر نگرش مصرفکننده مبنی بر رویکرد ناهماهنگی شناختی
1401/2/15
-
۲ بار
۶
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی بر عملکرد مالی با نقش میانجیگری تعهد مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانکهای خصوصی استان خوزستان)
1401/2/15
-
۲ بار
۷
ارائه الگویی در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در فروشگاههای زنجیرهای تخفیفی با بکارگیری اینترنت اشیاء و بیگ دیتا
1401/2/15
-
۲ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه